torsdag

Ljusglimtar som är värdefulla för mig

ibland är livet extra härligt och njutbart idag är en sådan dag. Ännu ett trevligt mail från en trevlig studie kamrat. Dessutom känner jag just nu att jag förstår det jag läser, tror jag i allafall.
Känner väl att jag studerar i kapp med tiden så detta inlägg borde inte ens bli skrivet nu men som alltid när jag skall göra viktiga saker så lyckas jag komma på saker som jag bara måste göra dessutom behöver jag vila mina tankar från alla koefficienter och forskningar.....
Vill tacka för brevet från min studie kamrat, kul att du är inne på min blogg och läser, forsätt gärna med det ..... Jag gillar läsare
Kanske är det min 15 minutare i etern fast den som hade orkat läsa allt krafs som jag skriver har nog inget liv eller förmodligen så borde den precis som jag skaffa sig något att göra ...... tyvärr så har ju jag att göra men jag sitter här ändå :)
och det gör tydligen du med
Tack för att du läser och fortsätt gärna med det har jag dumma åsikter eller fel så rätta mig gärna så har jag en möjlighet att göra saker bättre
Må gott ta hand om livet och njut av nu det blir lite härligare då att leva
åter till verkligheten studierna väntar igen.....

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service