torsdag

SMÅ ÄNGLAR OCH LJUS GÅVAN ATT HA UNDERBARA BARN...

mulen morgon, igår pluggade jag hela dagen. Även idag har jag tänkt att jag ska plugga. Men tänker unna mig en stund nu på morgonen att njuta av kaffe och lite bloggande.
Jag har hämtat mig från duktighets syndromet och fått ny energi. Detta tack vare min änglar till barn. Mina barn är så änglar som gör min studie tid till ett minne av guld. Det är ju jag som ska stötta mina barn.... Men just nu är de dom som stödjer sin mamma. Vilken oerhörd gåva jag har om kring mig hela dagarna.
Dessa små änglar har jag förmånen av att leva tillsammans med. Mina fyra barn stödjer mig och hjälper mig med översättningar, klappar på kinden och diverse data problem. Jag har nog de mest hjälpsammaste barnen man kan ha.
Min roll som mamma är en rolig roll, jag är oerhört rik små guld gruvor till barn har jag.
Hur kan det komma sig att just jag lyckats bli så rik och fått så underbara ansvarstagande och stöjande barn.
Blir tår ögd av tanken på allt som mina barn hjälper mig med nu.
Herre Gud! Det är ju jag som är mamma, det är jag som skall stödja och hjälpa mina barn.

Med tanke på allt stöd och uppmuntran jag får av mina barn, detta gör att jag inte får lägga av inte får misslyckas med mina studier.
Visst jag kanske inte blir godkänd och lyckas med kursen, det kan så vara.

Men för mina barn skull får jag inte ge upp, utan jag känner att för deras skull ska jag lägga på ett kol till och framför allt ta mig igenom min kurs. Om så bara för att visa dem att jag är så tacksam och så lycklig över allt stöd de har gett mig vilka 17- 11 åriga barn gör så mycket för sin mamma?

Här skall till en riktigt stor tacksamhets tanke till alla mina fyra barn:
Jag känner stor tacksamhet för att jag har förmånen av fyra härliga Ungar som förgyller mitt liv på alla möjliga sätt!
Tack för allt stöd och all hjälp jag får utav er. Tack för att ni finns och för all kunskap ni har om datorer och allt annat. Tack för att ni ger mig massor av tid till mina studier.
tack för ni tar hänsyn och hjälper mig genom att ge mig stude ro. Tack för att ni inte spelar med högvolym och bråkar sinns emellan. Det gör att jag kan studera, och inte blir störd.
Tack för ni tar så stort ansvar över er själva, och ser till att ta hand om er, sköter er skola passar tider och är ansvarsfulla........
Jag är stolt över att vara eran mamma, ni gör mig till en bra mamma.........

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service