lördag

Ledigt

nu har min ledighet börjat igen och jag har fyra lediga dagar framför mig. Dessa skall jag ägna år egentid och renovera lite här hemma, så här efter sommarens förfall.

Det blir inte så mycket städandes här hemma under sommaren, för jag har annat för mig dessa ljus härliga varma dagar.
Mest bara underhållsstädning, så nu ska mina skåpsluckor och allt annat jag hoppat över i sommar få sig en genomgång. Kanske till och med fönstrena fast det är sånt som jag gärna överlämnar till min kära make.

Han är mycket bättre på sådant än vad jag är. dessutom tycker han inte det är så förjordat tråkigt som jag tycker.

Igår jobbade jag som sagt men tog min rast och gick för en gång skull i från jobbet, min make bjöd då på räkmacka och en prat stund.

Det var härligt och jätte mysigt att komma hem till välgjord räkmacka och känna att nu har jag rast.
Så det ska jag göra flera gånger, om nu min make kan tänka sig att bjuda nått gott att äta.

Jag bor ju bara tre minuter från jobbet så jag har ju möjligheten att koppla av en stund här hemma.

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service