tisdag

vilket tråkigt väder

trots vädret idag har jag och en kompis plus min pojkar vart ute och spelat minigolf. Efter spelet tog vi en glass. Pojkarna tog ett snabbt bad kallt var det men bada gjorde dom. annars har dagen förflutit inomhus min kompis kom hit vid elva vi fixade lite spagetti och köttfärs sås och bara snackade. En rätt bra dag tycker jag nu då jag summerar den. Imorgon åker jag stora sonen och kompisen till Smögen, och kollar lite, ska hälsa på min kusin som spelar där. Kan bli kul.
ha det jätte bra alla trots vädret .....
finns inga dåliga kläder bara dåligt väder hehheehhe

2 kommentarer:

Anonym sa...

SV: visst är det fina trädgårdar! Dom flesta är ju ganska välbärgade sommargäster och dom gör ju inte så mycket själva i trädgården utan lejer bort det mesta. Hoppas du får en bra dag i smögen i morgon!

malix sa...

hmmm pengar ja det är ju det som saknas oftast du ska oxå ha det bra

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service