måndag

adhd concertaLång helg på jobbet

nu är mitt långa arbets pass slut..... och nu har jag fyra långa lediga dagar. Blåsigt men solen lyser i allafall. Lite seg och mör känner jag mig, detta beror på att jag sovit dåligt på jobbet, och haft möte på förmiddagen. Det här med möten är jobbigt för mig, fast idag var det ju inte så farligt. Det är ju semestertider och inte så mycket info utan mera allmänt. Det känns motigt att börja jobba så här efter semestern ,har haft jätte svårt att komma igång. Har helt enkelt ingen lust. Vet inte om jag tröttnat på jobbet eller om det varit för lite av lugn och ro? Fast det kan ju bero på medicinen oxå. Medicinen tar ju bort många känslor.Det roliga är inte lika roligt längre, det tråkiga mindre tråkigt. Jag har så svårt att ta mig för saker och jag har svårt att sätta igång med saker. Ibland funderar jag på att sluta med medicinen, så jag blir som vanligt igen, som den som jag känner. För mitt nya jag som är jag är obekant för mig, jag känner inte henne på riktigt, och vet faktiskt inte om jag vill lära känna henne heller. Jag tror jag trivdes mera med mig själv innan concerta. Idag känner jag så. Fast det finns ju dagar då jag ser vilka bra effekter det blir av att jag äter medicin oxå. Jag blir inte lika stressad och städar betydligt mindre och handlar inte i massor heller, detta på gott och ont för i skafferiet är det oftast bara det nödvändiga i dag. Det finns inte mycket i skåpen idag, som man kan små äta, och idag ser inte jag någon som helst lust i att äta, utan det är mera ett nödvändigt ont även detta på gott och ont, blir ju smal kanske och det ser jag som positivt.

Att bli mindre och smalare gör ju att kläder blir för stora, vilket gör att jag förmodligen kommer att behöva köpa nya kläder. Hmmmm i allt detta så blir det en positiv tanke köpa kläder gör ju inte ont, och är inte så tråkigt heller för den delen, snarare tvärt om. Nu tänker jag inte uttala mig om hur min make kommer att uppleva detta, inte hans plånbok heller!
Det lär jag få höra då han läser här kanske, eller den dagen vi ska ut och shoppa heheheh.......
Kom just på att jag kanske ska vara lite extra snäll ett tag fram över, så han är på gott humör den dag stan ligger fram för mina fötter.

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service