fredag

MIn sista tenta i Personlighets Psykologi teori och forskning är nu ....

Idag kom resultaten av min sista tenta....
Jag fixade det med glans.!!
Jag har lyckats, jag tänk att lilla jag fick så bra poäng.
Jag är just nu bara bäst, på att för en gångs skull slutföra och nå mina mål.
Jag har nu efter allt slit, fått bra betalt för mitt slit......


Alla mina timmar, jag la ner på mina studier, var inte bortkastad tid, utan varje minut som jag la ner, här bland mina papper och min engelska litteratur, har idag gett rejält med utdelning.
Utdelning i belöning av självkänsla, kraft och helt otroligt glädje.

Massor av förundran över mig själv, känner jag. Jag, lilla söta jag, tog mig igenom allt slit, idag kan jag säga att det var värt var ända sekund utav det.

Jag har nått mitt mål!
Jag har nått fram till ett hinder, som jag just nu övervunnit!
Jag tog mig över det, och står hel här ute.

På ny mark, i okänd terräng strövar jag nu , funderar på vad mitt nästa mål skall vara.

När jag tog kursen trodde jag att det var mitt mål.
Nu är jag inte lika säker, med fascinationen över mig själv, ser jag nu att det här det var bara början.
Jag har bara inte krävt tillräckligt av mig själv innan, det bör jag nu göra. Nu börjar nya och härliga utmaningar, nu står jag in för nya mål, ny utmaningar , nya prövningar att prova på ...
Jag klarade det, Jag kan, Jag har gjort mitt bästa.
Det som är så fantastiskt med det, är att mitt bästa dög, det räckte för att komma ut på andra sidan, det var tillräckligt bra, mitt bästa var tillräckligt bra för att nå det jag ville nå.

Som grädde på moset så fick jag en massa kunskap helt gratis... eller gratis?? nja hmm i alla fall så är det inte tungt att bära med sig nu .
Utan nu så här i efter hand är det faktiskt helt gratis för det är redan betalt.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS tiil dig! Vad härligt att det gick så bra! Jag tyckte frågorna verkade väldigt svåra så jag är väldigt nervös inför omtentan... jag gjorde ju inte tentan den tolfte eftersom vi hade femtioårsfirande då. Nu hade det varit väldigt skönt att ha den gjord. Dessutom väntar jag fortfarandde på svar från sista tentan i introduktionskursen, som Björn ansvarar helt för. Den skulle varit klar i onsdags, men inte då, och inte ett ord till förklaring heller. Trist. Nu måste jag plugga det jag kan så jag slipper uppsamlingstentan. GRATTIS igen, din seger handlar om så mycket viktigare saker än själva "tentaprestationen". Du har bevisat både för dig själv och andra att man inte skall ge upp och att allting går bara man har rätt inställning. Lycka till med nästa kurs! Snart är det vår... Härligt!
Kram från Ann-Kristin

malix sa...

Klart att du kommer att fixa det. Och skulle du inte göra det så finns ju den du vill slippa livet tar inte slut för att man inte klarar utan snarare tvärt om det är då utmaningen blir till och det är då man lär sig men allt sånt vet redan du och jag har tänkt på dig jag önskar dig all väl gång och hoppas du fixar det.... Du trodde på mig när jag inte själv gjorde det du puffade på mig
nej det ska jag inte skriva här utan det fårbli mitt nästa inlägg det skall ägnas till dig min puffande och stödjande studie kamrat tack i allafall.....

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service