måndag

Intuition är något vi alla har och den skall vi följa..

Min vardag har blivit så full av massor av saker som jag inte hinner med. Dammråttor har invaderat vårat hus. Blommorna vissnar, och jag sitter här mest hela tiden. Idag ringde det en kvinna hit och berättade saker, för mig som gjorde uppror inom mig. Vågor av skuld kom över mig, känslor av att jag är en slapp och gränslös mamma har flimrat förbi mina tankar..... och frågor som: vad har jag gjort för fel, har jag inte varit uppmärksam har jag lagt för mycket tid, på denna datorn? Har jag drunknat i mig själv, och mina studier så att jag inte varit ovan för ytan? I varje fall vet jag att jag en dag förra veckan inte lyssnade till min magkänsla, jag lyssnade inte på rösten inom mig som sa till mig att: Hallå nu är det något som inte stämmer, nu behöver du vara en vuxen en rätt jobbig vuxen som säger nej och inte ger dig... jag gjorde inte det förra veckan!
Det har jag idag fått betala för! Jag har idag fått erfara att min magkänsla alltid är sann!! Sånt jag i första stund tänker eller känner, det är det som är viktigt! Det, är något som jag inte får bortse ifrån. Vanligtvis brukar jag faktiskt handla efter min intuition och jag brukar lita på den. Men förra veckan, då lyssnade jag inte och valde istället att inte vara den mamman jag vill vara, jag stängde av rösten inom mig, och la ner ännu en timma på mina studier, gav för mycket frihet..... Idag har jag en ny erfarenhet av en gammal sanning. Jag ska lita på min intuition, göra det som min första känsla alltid säger mig att jag ska göra!!!
Mina känslor berättar viktiga meddelande, till mig som jag inte får avfärda. Jag vet ju detta, idag har jag fått vetskapen om det igen.....
Här blir en stor tacksamhets tanke:
TACK! För min nya erfarenhet, som nu har lärt mig. Att jag måste hela tiden leva med min känsla, för den är sann.
Jag måste och kommer i framtiden, inte avfärda min intuition. Jag får inte blunda, för den är rätt alltid , hela tiden.......

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service