måndag

försvarsmekanismer ala Freud

har varit dålig på att skriva. Min ursäkt här blir studier och arbete, eller är detta ett försvar

Rationalisering detta är en komplex försvarsmekanism.

Detta handlar om att vi förvränger verkligheten . dvs att vi förnekar inte det som har hänt men de bakomliggande motiven förvränger eller skälen till att vi gjort som vi gjort förvrängs så att vi lättare ska stå ut med verkligheten

Rationalisering så hade Freud kanske sett min ursäkt är det så att min inspiration att skriva av tar ??? är det min ursäkt eller har det med att göra att jag fokuserar på annat?
mmm Freud får säga vad han vill för det handlar om att jag jobbat började i fredags,kom hem i Lördags pluggade var social med min söta lille bror och han ännu sötare fru på lördagskvällen. Han hade jobbat i tyskland förra veckan och på vägen hittade fina små söta vin flaskor till sin kära gudomliga syster som är ett underverk på denna jorden. Men vem är inte det det är ju vi alla ........ vinet var gott en hel flaska drack jag hela 25 cl.....
Må bäst det tänker jag göra ...... jag ska vara ledig.....:)

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service