fredag

en dag i skolans tecken

har bestämt mig för att plugga idag. Men det vill sig inte riktigt. Då jag sätter mig här och ska plugga blir det så mycket annat jag måste göra! Helt plötsligt kom jag på att jag var tvungen att putsa spegeln på toaletten. efter det satte jag mig här igen och kom på att deo var jag ju tvungen att ta på mig. Sitter här igen, och för tredje gången kom jag på att jag var tvungen att ladda mitt kåren kort,kolla mailen, och hade ju helt glömt skriva blogg vilket jag kände att det skulle jag göra först, en annan tanke jag kom på just nu är att jag borde städa i tv rummet fixa maten och duscha hänga tvätt bla bla blääääääää!!!!!!!!
JAG SKA PLUGGA!!!! Försöker jag få mig att göra var är min drivkraft? hur ska jag lyckas om jag inte ens fixar att läsa i boken????*
Ge mig kraft HJÄLP!!!!!
Hjälp mig att plugga, ge min inspiration och tålamod. Hjälp mig att finna lugn och ro så att jag kan koncentrera mig på mina studier

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service