fredag

Läst just på aftonbladet

om att det kan ringa någon till din mobil och du blir väldigt fattig av detta samtal......
0025260962204 är telefonnumret de ringer ifrån. I morse när jag kollade mobil så var det någon som ringt mig 04.43 . Jag ringde inte tillbaka för jag tänkte att det vart någon som ringt fel. Var det till mig så kunde de ju ringt vid normalare tidpunkt tänkte jag och just nu när jag läst på aftonbladet inser jag att jag tjänade pengar på att inte bry mig.
Tacksamhets tanke blir det ....
Tack för att jag inte blev nyfiken och ringde upp.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det du skrev om ditt pluggande, hur det går till och att du bara "måste" göra en det ena en det andra, så väl jag känner igen det där. Själv vill jag plugga vidare och jag har otroligt lätt för att lära mig, men jag har inte koncentrationen. Tappar den och fokuset helt enkeltoch då går det inte att lära sig ändå hur lätt man än har för det. Fasen vad skönt det är att läsa din blogg, man känner sig inte lika annorlunda och utanför, utan man känner mer en samhörighet. Att man är en del av något och att man inte står ensam med sina tankar och sitt beteendemönster. Ska iväg på en adhd- intervju den 16 okt. Och sen sätter de mig på prioriteringslistan för en utredning, men kön är ändå 1,5-2 år. Men nu är det igång iallafall. Tack för att du skriver hur dina beteenden och handlingsmönster ser ut, det får en annan att inte känna sig så jävla udda.

malix sa...

mmmm det är ofta lång väntan, men det är en sådan befrielse att senare då allt är klart, Jag upplever det som om jag nu har fått en ärlig chans att be mig själv om ursäkt och äntligen förlåta mig själv för hur saker ibland har blivit. jag tycker det är härligt att få respons och även jag märker att jag inte är ensam om min lite ibland knepiga beteenden så du ska ha tack själv för att du speglar dig i mig det gör mig mindre annorlunda eller mera som andra

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service