lördag

Glad ögon på en söt liten flicka som ingen ser finns inte mera på grund av känslokalla medmänniskor

Hur kan det ske att en liten hjälplös flicka faller i händerna på totalt okänsliga människor. förmodligen har hon det bättre nu, än hon någonsin haft här på jorden. Glada fina ögon som ber om kärlek och omtanke tittar på människor som inget ser. De svagaste i samhället, myndigheter som inget gör, kunde lika gärna varit här som i USA. Det borde ha varit mera koll på vilka som jobbar inom socialamyndigheter. Jag hoppas verkligen inte dessa människor får ha sina arbeten kvar. Fy skäms på sådana människor! Flickan blev ju sviken på det mest fruktansvärda sätt att dö av undernäring och törst. Stackars liten nu slipper hon i allafall lida ...

6 kommentarer:

Anonym sa...

sådant gör att det nästan brister i hjärtat... hur kan det få gå så långt :'(

Mänskligheten försöker rädda djur som plågas men behandlar sig själva som skit..

Tur att hon iallafall slipper detta liv och att hon nu fick en bättre plats med kärlek på!!

Kram Elisabet

malix sa...

mmm det gör ont och jag frågar mig varför vad va det för mening att hon skulle lida så
men visst nu lever hon i fred och kärlek förhoppningsvis iallafall mår jag bättre av att tänka så

Anonym sa...

folk dör varje dag av undernäring och törst

Mirhepo sa...

Tjing, kom på en sak nu. Du minns minnes testet, där du skulle komma ihåg tex 5 siffror och sedan upprepa dom. Jag räknar med att dom flesta med Adhd dåligt pga det, och det beror på att det är fel utformat för oss. Det gör ju jobbet, men det är trist att bli klassad som en förvirrad dumskalle.

Jag förklarade det hära mer utförligt. Idag så ligger jag betydligt över snittet med mitt korttids minne(25% över) än dom riktiga förvirrade dumskallarna *hehe*.

http://mikael660.bloggspace.se/635709/Rewampad-version-av-IQ-koret/

Mirhepo sa...

*Jag räknar med att dom flesta med Adhd får dåligt resultat på det*

Tänkte på annat samtidigt *fniss*

malix sa...

lille bror visst det dör folk av undernäring men i USA ska ju det finnas ett skyddnät vilket var inkopplat på flickan men det funkade inte det tycker jag är skrämmande hon var så utlämnad och skeken av så många där resurserna finns borde inte det kunna bli så här!!!!

mirepo --jo det är ju så det är lite flera tankar har jag ju än massa meningslösa siffror korttidminnet är ju inte som det borde däremot det som händer för flera årsen det ligger färsk och klart

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service