lördag

Sommar väder

Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om lite sämre väder. Det gör jag idag regnet öser ner, jag sitter här i morgonrocken och kaffe. Öppnat ytterdörren och altandörren och njuter av regnet som smattrar på utsidan. Katten kom in för en stund sen och håller sig här på insidan. De andra sover ännu. I dag kommer det inte hända så mycket mer än att jag ska gå runt och njuta! Njuta av min lediga dag. Stanna upp och reflektera över de senaste dagarna då jag mest njutit av det fina vädret. Regnet som kommer nu gör att jag ännu ett tag kan ta mig ut i naturen och gå på skatt jakt ut i svampskogen. Kan redan känna smaken av smörstekta kantareller. Livet är helt underbart vid sådana tillfällen då när svampen är plockad och rensad!
Njut av livet och denna dag det ska jag göra!
ps. Jula har inte hört av sig än cyklarna har nog blivit stulna ännu en gång!

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service