måndag

Husvagn solifer

Min man behöver en uppryckning och behöver ta sig i kragen........
Det var tur att han inte var i husvagnen, när vi kom dit utan var på sitt jobb. Våran lilla kille vet vem jag är, och vet hur jag blir, han vet hur vi brukar ha det, när vi är själva i våran husvagn. Det är även så att han tycker om att vi har det så, när vi är ute med våra husvagn. Det första han sa när vi kom in i husvagnen var : Ursh var stökigt, pappa har ju inte städat. Det har pappas lilla kille och hans lilla fru nu gjort, det brukar ta en kvart att städa en husvagn, men idag tog det två timmar. Nu sitter vi här, jag och min lilla kille, och njuter! Våran traditionella resa, som bara vi två gör varje höst. Nu är det lite ändringar , vad beträffar resans mål för, två veckor varje höst brukar vi åka till Strömstad. Där har vi behandling i tomatis, vilket är musik Mozart och gregorianska sånger. Denna är behandling hjälper barn med AS och adhd, behandling hjälper barnen att kunna koncentrera även andra saker. Detta är inget vi ska göra i höst, för han är klar med tomatis behandling. Men vi stack iväg bara jag och han, just nu när vi är klara med städning och allt annat som vi var tvungna att göra, så sitter vi här.... Det är ju jag och han som mest uppskattar våran husvagn, just nu njuter vi..... Vi, bara jag och min lilla kille och i våran husvagn. När min kära make sedan kommer så ska han tas lite i kragen, om jag inte glömt det då...
Även en annan spännande sak händer nu, min stora nästan vuxna barn är för första gången ensamma hemma. Navelsträngen klipps just nu av, gör det ont mmm men någongång måste vara första... sköt om er nu mina barn, glöm inte av att äta riktig mat dessa två dagar och gå och lägg er i tid, .... Men framför allt Njut av att ni för en gångs skull får sköta er själva ......
Ta hand om er, gör allt som jag INTE gjorde när jag var ung, men med förnuft och balans.....

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service