måndag

Göra alla måsten mindre...........

igår va jag trött när jag kom hem, ändå så satte jag mig igen med studierna. Just nu läser vi inledningen till trait teorier, eller förra veckan gjorde vi det. Idag nytt kapitel.
Nu idag ska jag och våran lilla kille till husvagnen. Men även i husvagnen, går det att plugga och jag tror det blir lite bättre än hemma för den städar man på en kvart, Här hemma kommer jag hela tiden på saker som jag ska tvätta, städa och flytta på.
I husvagnen är det inte så mycket som går att flytta på, mera än på sig själv. I husvagnen är det 1 golv att dammsuga och tvätta, så jag inser att tiden för städning kommer krympa.
Vilket gör att jag kommer att ha mera tid för studier. Skulle det bli för mycket studier, så finns det en sjö utanför som kan fiskas i.
Ha det allra bäst det ska jag böra i några dagar nu

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service