torsdag

livet är enkelt om man vill

En helt vanlig dag, har just slut läst min bok jag fick av min mamma i julklapp. Började på den igår, vi tre tiden i dag läste jag sista bladet. Boken fångade mig totalt under dessa timmar, med min bok grät jag av ångest, sorg och glädje denna bok fångade mig totalt.

"Det var inte mitt fel hette den och en sann berättelse om en stackars liten flicka som blivit grymt över given och sviken av sin föräldrar. Livet är så orättvist mot en del ...... '''''

Och här kan jag sitta och klaga på om saxen inte är där den ska vara....... känner mig som en dålig förälder ibland och surar och gnäller ,,,,....

Nej , jag får nog tänka i nya banor, för det är inte hela världen om saxen är borta. Eller vad det nu kan vara som jag blixtrar till på.

Hmm e saxen borta får jag väl köpa nu, misslyckas jag får jag väl prova en gång till tills jag lyckas eller så kanske jag inte borde prova igen.
Jag borde titta mera runt omkring mig, och se allt det fina jag har ......-

Jag har en familj med barn, man, syskon, syskonbarn, en mamma, en farmor, och en massa till som tycker om mig. Som inte kräver någonting av mig som jag inte själv vill. Kan man önska sig mer????
Jag gör inte det i allafall, Jag har det väldigt bra vad kan jag mera begära?
Nja Jag kom på det, just nu begär jag min säng, mitt täcke, som jag faktiskt vet var det är .....

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service