måndag

lite ledig tid

har några timmar ledigt nu innan jag ska ha möte. Sov dåligt på jobbet i natt. Har för mycket tankar om mina studier teorier och redskapen de använder sig ut av bara snurrar i huvudet. Så jag har inte tänkt att plugga idag, det får räcka med alla timmar jag la i helgen. Idag behöver jag tänka andra tankar. Rent ut sagt mina egna tankar, idag ska jag göra det utan att få dåligt samvete för att jag inte pluggar. Hur det nu ska gå till vet jag inte, ska ta ett tag med dammsugaren så rensar jag i allafall omkring mig. ägnar mig åt husterapi i stället för psykodynamisk terapi av mig själv! Denna veckan ska jag ägna åt att gå igenom Carl Rogers. Han verkar vara väldigt intressant, och ligger nära mig och min tro på hur det funkar med livet. Lite lättare att försåt hans tänk så att säga. Nu efter Freud då jag läst om alla hans stadier, så känns det som jag lyckades pricka in vart ända ett av dom i mig själv....
Det ser illa ut för mig, jag måste var ett psykotiskt mirakel som klart mig så här långt.

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service