torsdag

Buzzador

för några månader sen anmälde jag mig på Internet till en sida som heter Buzzador. Igår fick jag ett paket levererat vid min dörr. I detta paket var det varor från Knorr. Knorr Vie Kids. en liten vitaminkick i form av dryck. Ungana formligen älskade drycken. Detta är något som jag kommer att ha hemma i kylskåpet ofta!
Det är även ett bra komplement till utflykts väskan då barnen har pick-nick i skolan.
Detta var även något som mina vänner tycke var en bra produkt. priset var även det överkomligt runt 22 kr för tre små söta flaskor. Tyvärr så gick smakproverna åt med en gång men idag ska jag traska till affären och köpa nya för det här var faktiskt något som jag blev positivt överaskad av!!!!
Gott nyttigt och mina barn som inte gillar grönsaker och frukt, köpte smaken med en gång.
bli en Buzzador du med klicka på länken och anmäl dig....
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=malix

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service