torsdag

Smögen Bryggan Bremers. PUB och Musik


Igår var vi här:
vi var: Min kompis, min stora dotter och min stora son och jag .
Det är på denna restaurang min kusin spelar.


Här ett smakprov på vad han levererar på scenen
Mikael och en av hans gitarrer.
Här är Mikael Lindberg han har spelat på denna puben varje sommar i massor av år.















Mikael sjunger om hur vacker restaurangens Gustav är. Det är han som ser till att släcka törsten på alla gästerna.
Denna sommar har tydligen Mikael och Gustav någon tävling som Mikael förlorat i hästlängder. Undra vad detta kan vara för tävling, men jag kan oxå ser att Gustav kommer att vinna den. He he he




Det här är min kusins broder enligt honom själv så detta är ju min kusin tydligt. Trevlig är han även han ser till att ingen behöver vara törstig.



Det var massor av folk där igår som hade trevligt. Alltid roligt att sitta och titta på mänskor.
Bor ju en bit bort från Smögen så vi hade en bit att åka kom hem vid tre i natt efter att stannat på Shell select för lite natt mat .Jag har placerat min blogg i
Uddevalla på bloggkartan.se



Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service