fredag

Concertan

idag har inte Consertan satt stopp för mig, eller så har jag bara vart bestämd på att göra något vettigt, för en gång skull.För i dag redan vid åtta fick jag fart, eller redan då bestämde jag mig för att städa lite. I min tanke skulle jag bara dammsuga, i verkligheten blev det som det brukar bli innan concertan, härjade runt lite överallt, bytte sängkläder , manglat och massor av annat onödigt. Har hundra tankar i huvudet, men vet att jag tog tabletten i morse. Antingen funkar den inte, eller så börjar jag behöva mera i dos?
Eller så börjar jag bli som vanligt igen, trots tablett. Men idag är en dag som jag gillar, jag gillar mig idag. Mitt gamla jag är tillbaka, och jag har fått tillbaka min morgondamp, fast utan tröttheten efteråt! Det kanske är just så det ska funka att jag är som vanligt, fast slippa tröttheten, som gör att jag sover flera timmar på eftermiddagen. I så fall Hurra!! Då blir jag genast mera pigg på att äta Concertan. I morgon arbetar jag det långa helg passet börjar 11.00 slutar 15.30 på Söndag. Massor av pengar blir det, måste ha en positiv inställning annars står jag inte ut.

Lite kusligt blev det då jag såg på aftonbladet sida i tisdags läste om Liseberg och Rainbow vi satt där för tre veckor sen jag och min dotter snart är attraktionen borta för alltid . Redan för ett par år sen brast ju något i hydraliken som gjorde att massor av människor då fick förstörda bilar men vad är det mot vad som hände i måndags. Tur att ingen dog härdan efter ska jag lyssna min man som inte åker något där! Ursäkten han har är: att han är klok och interligent, mot oss andra som inte fattar bättre!

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service