fredag

så här mång inlägg blir det bara för att

Jag egentligen är så illa tvungen att plugga. Hela mitt huvud är så fullt av idéer just nu det poppar upp i kapp med orden i boken. så mycket grejer som jag gjort idag har jag inte gjort på ett år säkerligen! Jag har till och med kollat i och sökt nya utbildnings kurser för nästa termin. Denna gång sökte jag fyra kurser alla inom psykologi och en av dem är : kriminellt beteende och nevropsykologiska funktionshinder. I min Adhd värld är jag redan där tankarna går i 140 och jag längtar tills i januari för att se om jag kom in.
Nu är det ju så att det bara är oktober, jag kämpar med min andra Kurs i personlighets psykologins teori och forskning. så för mig är det bäst att jag stannar kvar här och nu och lägger all kraft på dessa teorier istället för att springa iväg till nästa. Men det är ju ett av mina dilemma jag är aldrig där jag ska vara just nu utan antingen är jag kvar i går eller i morgon om en månad eller halv år. Har lite att jobba med ser jag och nu så ska jag inte skriva ett inlägg till för nu dj.... ska här pluggas!!!!
ha det gott alla

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service