onsdag

Judas! Judas!

Idag ska jag inleda dagen med mig själv, redan laddat upp med läx boken. En termos med kaffe. Inget skall distrahera mig idag, sådan är min ambition i alla fall. Det här är min sista lediga dag för veckan och helgen tillbringar jag på jobbet. Ska försöka ta med mig min bok dit, så att jag kan läsa lite under natten. Igår fick jag klart för mig att ännu ett band som jag vill se kommer hit och spelar på Scandinavium, Judas Priest! Har sett dom innan men, kan tänka mig en gång till faktiskt Min son som har en god och gedigen uppfostran i vad det gäller musik skulle kunna tänka sig att gå med sin mamma dit. Självklart, så gör jag som en god mor gör. Jag tar mitt ansvar och ser till att utbilda min son i detta kulturella område. Vad gör man inte för sina barn.....
fast i ärlighetens namn så är det trevligt att min son på 16 år kan tänka sig gå med sin mamma på rock konsert.
Må som allra bäst......

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service