tisdag

punk Ikonen och vingmuttrar

Min älskade stora son har äntligen kommit hem ! han är i hmn nu igen efter en lång vistelse i Göteborg. Nästan tre veckor har han varit hemifrån, Han måste ha saknat sin mamma. Tyvärr kom han igår då var inte jag hemma för jag var på jobbet Men nu är han här nu ska vi knyppla och allt sånt som han har saknat hela tiden. fast mina planer blev snabbt ändrade för han ska tydligen ha lan här hemma så det har nog inte saknats så mycket i allafall inte mig utan mera sin egen dator tror jag. Men han är hemma igen det känns bra. med sig hem hade han också linus the kleine idot. den pojken går inte heller av för hackor ett yrväder som brukar förgylla våran tillvaro i någar dagar varje sommar. Den pojken har saknat mig och min knypling tror jag.....
Eller hur Linus the...... vingmuttern har han nog också saknat den brukar han bli tilldelad av min käre make.....
Välkommen hem min son och du e oxå välkommen yrväder.
Länge leve punken!
enligt Linus.....

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service