måndag

Att hitta något från förr

Himlen är mörk, vaknade nyss. Katten sover efter natten bravader.

Min lilla pojke tror just nu att jag är ett odjur, som väcker han så här tidigt. Han ska till fritids idag för jag ska på möte med mina arbetskamrater.
Det ska bli kul att träffa dem nu, efter semester och sånt. Sen lägger jag ingen kommentar om själva mötet, mer än att det är ju viktigt att träffas, eftersom vi alltid arbetar ensamma
Det finns alltid en massa att diskutera i vårat jobb.

Mina lediga dagar har gått till ända och nu har jag framför mig möte och fyra arbetspass. Som tur var så hänger dom ihop, så på fredagmorgon går jag hem för veckan.

Igår hittade jag en barndomskamrat till mig på stayfreinds. Det var jättekul att prata med henne. Leendet i mitt ansikte blir större då jag nu skriver om det vi gjorde en hel del kul saker då vi var unga. Dessutom såg våra liv rätt lika ut över en period eller delar av våra liv iallafall. Hennes mamma var en ängel så som jag uppfattade henne alltid snäll och att hon tog oss på fullt allvar. Fick se kort på henne från idag och hon såg precis likadan ut som då. Min kompis var alltid glad och otroligt bra på att vara kamrat. Jag har så många frågor och minnen som poppar upp i huvudet nu och längtar tills nästa gång hon kommer in på msn. Ibland är livet lite extra spännande, och just nu tycker jag att det är det. Att åter igen få prata med henne var riktigt kul och ger mig en välbekant känsla i magen.
läser du det här min vän så tack för att jag hittade dig och tack för vår pratstund igår.


ha det gott alla ska nu utföra det vanliga morgonrutinerna.
Så att jag kommer iväg till mitt jobb......

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service