onsdag

Min familj

har nu fått ännu ett gissel att stå ut med. För igår åkte vi till teknik magasinet och inhandlade en makalös manick, som jag formligen blev kär i på två röda sekunder. Min stackars make fick igår på kvällen sitta nere i sin källare vid sin dator med lurar på, då jag och min son öste på för fullt här uppe. Denna lilla manick gjorde oss två till rockstjärnor för en stund en ganska lång stund typ tre timmar. Karaoke heter maskinen! Jag har en ny leksak som jag formligen älskar just nu keyboard med lurar på eftersom alla sover då jag går upp och spelar på morgonen. men sen när alla vaknat då djä.... då ska det ösas musik på högnivå eller i allafall volym nivån vågar jag inte uttala mig om än. Vi får se hur mycket min man orkar med oxå. Blir lite utav en test hur många timmar han orkar höra oss gala här. Idag är det fint väder så ut i solen ska jag försöka hinna med mellan allt sjungade.
Var glad att ni inte är grannar med oss idag!!!
ha det allra bäst

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service