torsdag

studie tankar........

morgonen är överstökad. Kaffe ur drucket och katten matad. Sitter nu här igen och skall läsa lite om validitet i kurs litteraturen Har inte riktigt ännu fått någon struktur i hur jag skall lägga upp mitt arbete men börjar med att läsa igenom där efter får jag börja skriva upp det som är viktigt. Känner inte riktigt lika mycket motivation inför denna kursen kanske beror det på att jag inte fått hem böckerna ännu, har inte heller riktigt koll på vad det handlar om mera än på att det är tester av olika slag.
Dessutom är jag trött efter min förra kurs, som tog sådan jätte kraft av mig.
men jag skall ärligt ge mig in på att leta upp min motivation och kämpa även med denna kurs för jag vill lära mig, jag tycker det är kul att plugga bara jag får grepp om det sen vad jag skall använda det till det har jag ingen aning om borde kanske söka upp en studieväg ledare.
Må gott ta hand om dagen och det som är viktigast vilket är Du själv......

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service