onsdag

Herrens år 2009 Januari 07

Den 7 Januari 2009.
Idag vaknade jag klockan sex. Som alltid kommer kaffebryggaren på i en hast. Kaffe luktar godare än det smakar tycker jag. vet inte vad det är som gör att jag dricker kaffe på morgon för det är bara då jag dricker det. Andra dricker kaffe i tid och o tid. Ibland kan jag få för mig att dricka kaffe på dagen. sätter på kaffe heller till och med upp det i en kopp men springer runt i huset och hittar det förlänge sen nybyggda kaffet i kallt.
I dag är det min och min speciella väninnans stora dag nu har ju jag blivit lite äldre igen hon e ju fortfarande pur ung och kommer alltid vara mycket yngre än mig. Men grattis på dig hoppas ditt rygg onda gett med sig, om inte så kan vi fira det där Jätte trevliga snygga gulliga och alla trevliga adjektiv tjejerna en annan helg. Har ett Nytt vin på ingång som är godare än det lila:).
Har jag nu blivit klokare och allt som man blir med åldern? Nej inte vad jag känner just nu..... snarare så Är jag innerligt trött, pluggar dagarna i ända..... längtar tills tentan är över oavsett vilken känsla jag går ur tenta tiden med så vill jag känna mig klar, inte ha sådan stor press på mig över att jag bara pluggar och pluggar.....

Jag skulle vilja lägga denna dagen på något som borde blivit klart dagen efter nyåret för det brukar vara då jag tar bort julen men inte i år, i år har jag lagt massor av tid på plugg... men snart är det över snart är det en ny kurs på ingående hoppas jag för nu börjar jag verkligen bli trött på dessa tunna blad men den sa det och den betonar detta och hävdar och allt vad det är ... snipp snapp slutt .... nu ska jag plugga
hmmm det rimmar vare sig i ord ,inlägg eller tankar men livet är sånt i bland måste man plugga .......
eller måste nej det väljer jag själv :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du har en fin dag.
Försök njuta och koppla av. Du kan plugga mer i morgon!
Hälsningar Ann-Kristin

malix sa...

Tack fin dag jag jag sitter här på min kammare och pluggar och pluggar...... men ska erkänna att jag börjar tröttna eller nja inte riktigt för jag känner lite sorg med
Vad ska jag göra efter mina studier vad skall jag göra med all tid då fast ett är säkert det första jag skall göra efter tentan är att hel renovera hela huset för det behövs verkligen!!! dessutom så är ju nu efter min födelsedag våren på ingång igen:)) Snart Kan vi ut och slänga oss i Havet igen och slippa alla tjocka kläder sola bada och allt annat fast det är klart Jag har ju en trädgård kom jag på
det ända som är bra med vintern aär att ogräset inte växer och det ända med sommaren som inte är bra är allt ogräs!!!!

Anonym sa...

Oh, vad synd att jag missade att gratta dig på din födelsedag. Hoppas du fick lite roligt också, inte bara plugg… Grattis, tusen grattis i efterskott. Kram

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service