lördag

Lördag och första helgen i månaden:)

denna lördagsdag har vi här hemma fest! denna festen går ut på att vi samlar i hop allt skräp igen, hyr en släpkärra och åker till tippen ännu en gång. Hur kommer det sig att man har så mycket skräp? Fem sex gånger om året slänger vi massor av saker på tippen, jag har inte en aning om var det kommer ifrån?

Hur kommer det sig att jag och min familj lyckats bära hem så mycket skräp?
Jag skulle behöva en skräp expert och en släng expertis som kom hit och gav mig stöd och råd: Så jag att slipper dessa dagar som vi tillbringar i trädgård, källare och slutligen soptippen.

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service