söndag

Jag dricker bara kaffe på morgonen. Det är då de smakar som bäst, eller det kan jag inte riktigt säga eftersom jag bara dricker kaffe då. kokar jag kaffe på etermiddag. Så glömmer jag av att dricka det. Jag föredrar att dricka te på dagar och kvällar.
Dagen idag ska jag försöka klura ut vilken fråga jag ska ta upp i forumet som ska vara imorgon. egentligen skulle jag vilja ta upp hela boken för jag känner mig väldigt osäker. Osäkerheten kom ifrån mitt självförtroende i studie situationer. Detta är något som Carl Rogers säkerligen skulle kunna koppla till förverkligandet av mitt själv. Under min nioåriga skolgång så lyckades jag få både ettor på längden och tvären utom i musik och teckning.
Jag har lovat mig själv att ta mig igenom denna kurs. Jag ska verkligen försöka.

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service