tisdag

En studie om medicin och ADHD

lite intressant det ska börja en forskningsstudie om adhd. Där de ska mäta människors koncentration i studien skall det ingå människor med adhd, misstänkt adhd och andra med tror jag. Forskningen vill titta på hur medicinerna faktiskt hjälper människor.
Denna studie blev jag väldigt intresserad av, kanske just för jag läser om personlighetspsykologi och om forskningen runt detta just nu. Så det ska bli väldigt spännande att få vara en av deltagarna i denna studie. Även om jag nu inte själv leder forskningen som kommer fram till de vetenskapliga bevisen, så blir jag hur som helst en länk i denna studie. För utan oss med Adhd, så hade ju ingen vetenskap om detta blivit till. Så Jag har en fördel med min diagnos i detta sammanhang, vilket är jag och de som är lika med mig hjälper till att leda mänskligheten framåt angående ADHD studien ......
Nu fick jag till det tycker jag hehehhe!!!
lev väl och njut av stunden....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fan det ska bli intressant!

Jag har skrivit ett inlägg om Depression nu,
så är du deprimerad/ har varit så hjälp gärna till
med böcker/film/symtom/tips till psykiatrin!
Om du vet någon som bloggar om depression så får
du också väldigt gärna tipsa!
Glöm inte att skicka citat om du har några på lager!
Kram på dej /pSykos

malix sa...

jag ska se vad jag har på lager

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service