Idag glömde jag av att jag inte handlar på ica, kom på det när jag hade kommit in i affären. Där fick jag syn på Chefen för våran ica affär. Stannade upp honom, och berättade om min erfarenhet från förr veckan. Även vidare om den skylt de borde sätta upp. Han tog verkligen till sig, mitt klagomål och visade stor intresse för att detta skulle undersökas och rättas till.
Tanten som var i affären den kvällen,då de stängde lite innan nio. Hon satt i den kassan som jag stod i.
Både jag och hon hade förra veckans incident i tankarna. Detta blev jag uppmärksam på, med en gång, då jag märkte att hon inte tittade på mig och inte sa hej till mig heller, som ica personalen i våran butik alltid gör. Jag tror att hon skämdes lite över det som hände förra veckan.
Nu är det inte så att jag tar tillbaka min kritik över den förra händelsen! Men jag är med dagens erfarenhet av föreståndarens bemötande, skyldig att även ge dem en guldstjärna, för bemötandet som han mötte mig med idag.
Jag kände verkligen att han lyssnade på mig och att han tog mig på allvar.
Han ska ha heder i sitt bemötande, eftersom han bemötte mig som han gjorde.Så har jag nu tagit tillbaka mitt ställningstagande angående byte av affär. NU Herr Ica innehavare eftersom du i ditt bemötande, mot mig, idag visade mig att du brydde dig, och tog till dig av min kritik på ett heder värdigt sätt. Gör att jag även i fortsättningen kommer lägga min dagliga handling hos er.
Du tar ansvar, bemöter kunder på ett hövligt och klanderfritt sätt, flera människor borde ha samma trevliga, tillmötesgående sätt som du har. Detta hade gjort våran värld mycket trevligare och enklare att leva i.
Så istället för våga vägra så byter jag nu till LÄNGE LEVE VÅRAN ICA HÄR I BYN!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar