onsdag

Energi dryck behövs

I alla fall energi hade inte gjort ont ha ha några kilo. finns det någon som har lite över?
Kommer hem idag till en ren ej ur plockad disk maskin, och en diskbänk full av rå socker. De e dagar som jag inte uppskattar så där fullt ut. Dessutom har jag haft möte hela förmiddagen senare på eftermiddagen iväg på paddlingstur full storm vad det. vilket gjorde att jag blev helt förstörd i min ena axel. Hade ju ambitionen att paddla, men gav upp efter en stund, då det är svårt att lära någon paddla i rejält med sjö. Istället blev det fika och ett trevligt samtal, paddlingen får vi ta i lugnare väder. Jobbar jag igen imorgon tills på fredag, där efter ska jag vila upp mig och njuta i några dagar. Känner inte mig i form och tycker inget är kul just nu, inte ens att skriva här, så jag behöver verkligen ledigt nu.
Jag har placerat min blogg i
Uddevalla
på bloggkartan.se

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service