tisdag

barndomskamrat

Jobbar idag börjar klockan tre och ska tillbringa natten på min arbetsplats. jag har ju förmånen att ha en liten lägenhet på jobbet ett rum och kök. nackdelen med det är att det inte går att sova där eller visst går det men jag kan inte så inatt kommer jag förmodligen att lösa världsliga problem till ingen nytta. Ska ta med mig en bok att läsa, och lite ny musik i mp3 så går natten fortare. sen när jag kommer hem imorgon så blir det att vila med en tidigt nattning i min egen säng. Längtar redan tills imorgon kväll.

Min ny gamla vän ringde mig igår, fast vi inte träffats på säkert 25 år så kändes det som om vi träffats eller pratat i hela tiden. Jag blev förundrad över hur mycket som varit lika i våra liv och ändå så mycket som var olikt. Hur som helst så var det en upplevelse och en massa positiva känslor jag fick av samtalet. Massor av minnen som varit ut suddade från mitt minne har kommit fram , kamrater jag hade på den tiden börjar jag minnas nu. Ska verkligen försöka få lite tid till att åka ner till henne och träffa henne i verkliga livet igen. Jätte kul det här !!!!!!

Jag har placerat min blogg i
Uddevalla
på bloggkartan.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejjjjjj
Guud vilket underbar känsla av att läsa din blogg..
ALLT DU SKRIVER OM ADHD O CONCERRTA har jag med upplevt..;)

kan du maila mig har jag din mail adress kul o dela med sig/pega

pega_love@hotmail.com

efter pega ska det vara understräck

malix sa...

kul att du gillade det visst ska jag det sända ett mail ha det gott

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service