torsdag

Att välja

vaknade lite senare än vanligt idag runt halv åtta var klockan. Igår badade min lilla pojk för första gången i år! Nu var vi ju inte vid havet utan i en sjö dessutom fick jag muta honom med en glass. Innan vi kom iväg hade vi ett krig utan dess lika jag och min son. fick bära ut han i bilen för han skulle inte med! Väl i bilen var han sur som ättika och jag fick stanna till flera gånger då han inte skulle ha på sig säkerhetsbältet. Han surade fortfarande vid sjön och skulle stå vid bilen. jag berättade då för honom att han kan göra på två sätt antingen stå och sura vid bilen eller bestämma sig för ett bättre humör och följa med ner till sjön och ha trevligt. Han valde att stå vid bilen. Jag och min kompis gick ner till sjön och efter fem minuter var även min son där. Då hade han bestämt sig för att ha ett betydligt bättre humör! Vi hyrde en trampbåt och efter en stund ville han åka tillbaka till badplatsen för att bad. Just vid det tillfället var det inte badet utan glassen som hägrade. Denna lilla kille tycker om att bada egentligen, men i år hade han bestämt sig för att inte gilla det kalla vattnet. min son hoppade i vattnet och glömde helt bort att inte gilla att bad och allt vad glass heter. Då jag skulle gå upp ur vattnet, så ville han bada mera. Hem resan var betydligt trevligare och redan i bilen bestämde han och jag att vi skulle åka till samma bad plats som idag. Nu är det snart förste Augusti min lille kille har missat flera månaders bad, det tror jag han tänker ta igen det idag.
Ha en bra dag och njut av livet och sommaren!

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service