söndag

ödet

Visst är det konstigt hur livet blir och ter sig. Jag tror att det är så att det jag sänder ut och behöver i mitt liv. Det kommer till mig då tiden är mogen för att jag kan ta emot det.
Det finns så mycket som spelar in, och visar på att ödet ger mig det jag behöver, de sammanför och visar på att det är det här du ska göra. Jag tänker på alla gånger jag haft idéer, om vad jag ska göra, och vad som ska hända, då det inte är sånt jag ska göra kommer heller inget till mig. Sånt som är meningen att jag ska göra i mitt liv, det nästan fullkomligt ramlar över mig och faller på plats. Då jag mådde dåligt och behövde hjälp, så var det som om allt låg framför mig, och jag hittade allt jag behövde för att klara av att må bra,. När jag sedan kom på vad jag ville göra med resten av mitt liv, så ramlar det saker och personer in i mitt liv, som gör att jag nu känner att jag är på väg i rätt riktning, de gånger man lyckas hitta rätt, och de gånger man gör och kommer på de rätta sakerna i sitt liv, så blir allt så himla enkelt, så självklart det liksom ramlar på plats . Då det handlar om vad min inre röst säger till mig, så lägger universum ut alla bitar, som behövs för att vägen ska bli lättare färdas på. Jag får ett bättre flyt och hittar de tecken som jag ska se, bitar faller på plats nästan utan att jag behöver anstränga mig

Inga kommentarer:

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service