tisdag

Dagen

idag har gått åt till att jaga solensstrålar mellan alla regnskurar. Idag när jag såg min i spegeln så upptäckte jag hur blek solbrännan har blivit. Men lite svårt att bättra på den, efter som det regnar så då kl var 12.00 och solen lös en kort stund, la jag mig ute på altanen för att värma och bränna upp mig lite grann.Varm blev jag men, solen brände mig ej för det var en kort stund som sagt. Efter som det regnar lyckas jag ju inte att rensa i min trädgård, inget ont utan att det har något gott med sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Gillar din blogg!
Besök gärna min blogg och läs om hur det är att vara vanlig tonåring med ett ovanligt jobb, halvtid på svt som skådespelerska.

Ha en trevlig dag!

malix sa...

Hej
kul att du gillar min blogg välkommen igen.
ha en helt underbar dag!
Vilken adress är det till din blogg då?

Englas ljus ska brinna

Englas ljus ska brinna
får aldrig slockna

page rank

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service